4 juni Sucre- Samaipata 370km - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Team Brabo - WaarBenJij.nu 4 juni Sucre- Samaipata 370km - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

4 juni Sucre- Samaipata 370km

Door: William

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

09 Juni 2014 | Bolivia, Sucre

Er is wat verwarring over de route, maar volgens de gids moeten we voorbij Aquille rechts af. Op weg naar Aquille begint echter al het grind en dus ook het stof. ook zijn er weer enkele doorwadingen, zodat we toch weer natte voeten krijgen. Maar die waaien wel weer droog. We raken gewend aan het grind, kunnen goed rijden, maar dan komt er ook nog het zogenaamde fes fes zand bij, een soort plofzand, dat zich als een soort watergolf gedraagt als je erdoorheen rijdt. dat is vooral voor Eric er vervelend, maar hij slaat zich ook hier weer goed doorheen. De temperaturen lopen op tot 32gr en omdat het niet zo hard gaat is het bijzonder vermoeiend. We hebben in totaal zo'n 170km zand/gravel. Vreemd genoeg zij we het eerste binnen van degene die de afstand in 1 keer hebben gereden, we zien eruit, verschrikkelijk. Het zand zit overal!! T+R blijken ook dezelfde route te hebben, en van hun perfect gepoetste auto is niet veel meer te zien. Een goede douche, en s'avonds eten bij een Hollander, die vindt je ook overal! daarna heerlijk slapen.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014