Quito 20 mei - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Team Brabo - WaarBenJij.nu Quito 20 mei - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Quito 20 mei

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

20 Mei 2014 | Ecuador, Quito

We zitten in Quito, Ecuador en het gaat goed. Het is een mooie reis met prachtige natuur en mooie vergezichten. We zitten in de tropen en dat betekent veel groen, hoge temperaturen en zo nu en dan een (fikse) regenbui. Vooral de motorrijders hebben er hinder van, wij hoeven alleen het dak dicht te doen. We hebben Eric en William twee dagen gezien maar zitten nu weer 150 km uit elkaar. Dat komt doordat aan de grens het plan werd opgepakt om direct door te rijden naar Quito omdat de overgang veel sneller ging als verwacht.
De motorrijders waren echter al de grens over gegaan en hadden dit bericht gemist.
In Colombia is het mooi en de mensen zijn er vriendelijk. Toch zien we ook tegenstellingen want op elke plaats waar met geld wordt gewerkt staat iemand met een groot vuurwapen. Ook zie je overal politie en militairen met automatische wapens. Ze zeggen dat dit nodig is vanwege de overvallen en diefstallen. In Ecuador hetzelfde beeld alleen minder politie en militairen.
Qua kosten hoef je het in Ecaudor niet te laten; een liter diesel kost nog geen 20 cent !
Vandaag hebben we een rustdag in Quito in een prima hostel met weer eens een warme douche. We hopen dat Eric en William hier straks ook zijn.

• 20 Mei 2014 - 18:52

M&M:

Leuke foto's erbij. Het beeld is anders dan in Nederland, en toch bekend. Mooi !

• 20 Mei 2014 - 23:24

Peggie & Angel:

Mooi om jullie zo te kunnen volgen. Liefs de zusjes Peggie & Angel

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014