Cartagena 13mei - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu Cartagena 13mei - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Cartagena 13mei

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

14 Mei 2014 | Colombia, Cartagena

Nadat we op een weinig subtiele manier door Rob zijn gewekt (die had zijn 8 uur slaap er al weer op zitten) zijn we getuige van hoe hier gevist wordt uit de Caribische zee. een groot aantal mensen trekt een sleepnet naar binnen en na ongeveer een half uur trekken komt er maar weinig vis mee naar boven. Dan is er ontbijt,...... of niet. Bestellen van een ontbijtje blijkt moeilijker dan.. bedenk maar wat. Maar in het kader van de cursus onthaasten (leider Erik V) is dit een goede oefening. We wachten niet de zoveelste 5min af en gaan weg. er gaat vandaag nog iets belangrijks gebeuren! het spul uit Rotterdam moet worden opgehaald. Fist call is om 12.00u, wachten, geen actie. 2nd call 14.00u, wachten, geen actie. 3rd call 15.45u, wachten, geen actie. (ondertussen is wel de watertemp van de zee gecontroleerd door de mannen die wel al een zwembroek uit hun bagage hebben kunnen halen). Jawel, de bagage van Rob is gearriveerd! die van William komt morgen,.... of niet.Om 18.00uur kunnen we dan eindelijk naar de haven, waar we door onze lieftallige notaris aan allerlei documenten worden geholpen. Daarna kunnen we de motor en de auto ophalen. Dat wil zeggen: stiekum zitten er nog een paar oefeningen uit de eerder genoemde cursus in. Om 21.30 begint het ritje naar het appartement. Een collega biker MET nav rijdt voorop (die al aangeduwd moet worden), en die gaat gelijk goed in de fout, we komen midden in een woonwijk terecht *&XX##@@, en de G moet ontzettend tanken, niet leuk. Rond 22.00u bij app, daarna KFC (je weet wel, FAST food,... of niet.) Weer een stukje cursus, daarna nog EEN (echt waar, vraag maar aan Rob) biertje en slapen na deze enerverende dag. Erik laat morgen zien hoe je de motor ophaalt als je de cursus met goed gevolg hebt doorlopen. En Toon en Rob gaan ons al verlaten! Dat lees je misschien morgen. Ciao

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014