Cartagena (Colombia) - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu Cartagena (Colombia) - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Cartagena (Colombia)

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

12 Mei 2014 | Colombia, Cartagena

De reis is goed gegaan. Na ongeveer 20 uur onderweg te zijn geweest zijn we in Cartagena herenigd met Eric. Hij stond als een Joris Linssen op het vliegveld op ons te wachten (tranen van geluk !).
helaas is het met de bagage ergens onderweg misgegaan en staat deze waarschijnlijk nog in Panama. Dan maar even het zeepje delen.
Het is hier zwoel warm en om zeven uur zitten we al buiten in de zon, wel lekker. Vandaag gaan we de stad verkennen en morgen kunnen we onze voertuigen ophalen.

• 12 Mei 2014 - 14:54

Marco:

Mannen, geniet er van!!!!!

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014