Bom Jesus de Lapa - Reisverslag uit Bom Jesus da Lapa, Brazilië van Team Brabo - WaarBenJij.nu Bom Jesus de Lapa - Reisverslag uit Bom Jesus da Lapa, Brazilië van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Bom Jesus de Lapa

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

11 Juni 2014 | Brazilië, Bom Jesus da Lapa

Internet is hier niet zo vanzelfsprekend als thuis. daarom kunnen we niet elke dag aan jullie laten weten wat we meemaken. We zitten inmiddels (zoals jullie misschien al weten) in Brazilie. Een mooi groen land dat vriendelijke mensen kent die erg behulpzaam zijn en ons een gevoel van welkom geven. Het is erg mooi en schoon; doet erg westers aan. Enig probleem is dat we geen Portugees spreken behalve obrigado (dank je wel).
Gisteren hebben we een rustdag in Brasilia genoten en deze bijzondere stad bekeken. Nu zitten we in Bom Jesus de Lapa wat een bedevaartsoord is en dat voelt goed. Over twee dagen zijn we al in Salvador. Het gaat heel erg snel. De dagen vliegen voorbij en worden gevuld met rijden. Meestal staan we om zes uur op, ontbijten we om half zeven en voor zevenen zijn we aan het rijden. Elke dag zijn we tien tot twaalf uur onderweg. afgelopen week hebben we een ander team geholpen en kwamen we zelfs om 11 uur 's avonds pas binnen.
Dan is het snel eten, een klein biertje en slapen. we vermaken ons prima, genieten van wat zien en meemaken en plukken de dag.

• 11 Juni 2014 - 15:06

MichelenMieke:

Voor jullie een goede verdere reis naar het stadion, dan begint voor de andere jongens de strijd. Jullie hebben in ieder geval alvast gewonnen door deze bijzondere reis.
    Dank voor jullie verhalen.
    Super.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014