Pasto 18mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu Pasto 18mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Pasto 18mei

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

20 Mei 2014 | Colombia, Medellín

Na ontbijt (slechte koffie) om 7.30u op de motor voor weer 350km richting Pasto. het rijden is vergelijkbaar met de vorige dagen, er zijn wat wegwerkzaamheden die af entoe ophouden. er zijn stukken van de weg weggeslagen en het verkeer moet dan over 1 baan, dat betekent af en toe wachten. Wij hebben geluk dat we met de motor altijd toch weer vooraan staan.het gaat voorspoedig tot Hans achterblijft, lekke band. natuurlijk hebben we spullen bij om de band te repareren, maar als de plug erin zit en de band alleen nog maar opgepompt hoeft te worden blijkt dat ze net bij die BMW een haaks ventiel gemonteerd hebben, en daar past natuurlijk de patroon niet op $%#@XX. Niet getreurt! Christ uit Gemonde zit achter ons en die heb een compressortje. We proberen ook nog een Colombiaanse fietspomp, kwaliteit niet voldoende om de band op spanning te krijgen. We krijgen van de mevrouw waar we in de voortuin staan een heerlijk bekertje cola. Daar komt Christ, en die ziet ons niet eens. Ender rijder wel en die gaat Christ teerughalen. Bij het oppompen, pompje te heet, stopt ermee. met 1,5bar doorrijden naar bandenreparatie bedrijf. Die zijn er genoeg, er worden veel vrachtwagens geserviced. tijdens dit ritje kunnen Toon en Rob ons ook eens inhalen. Band oppompen, nog een gat. geen nood, nog een plug erin, en rijden. 2km verder vliegt de nieuwe plug eruit, kunnen we weer terug. Eric (met C) heeft een ander soort plug, die zetten we erin en klaar zijn we. Dan begint het te regenen en besluiten we de bui af te wchten. Daarna met gezwinde spoed de laatse 54km naar de camping, arriveren om 18.30u, tent opzetten, eten (geen kip) biertje slapen. Niet Toon en Rob, die moeten nog toepen met hun Gooise vrienden. , Er komen nog steeds mensen binnen die ook problemen hebben. Was weer een enerverend dagje.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014