Medllin 16mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu Medllin 16mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Medllin 16mei

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

20 Mei 2014 | Colombia, Medellín

Erik en ik gaan samen met Hans om 5.00vertrekken. ik heb alleen nog noiet mijn verzekeringspapieren. als we de motoren ophalen blijkt Ralph naar het andere hotel om me mijn papieren af te geven. Duurt een half uurtje extra.als je denkt 's morgens om 5.30u rustig de stad uit te kunnen rijden, dan heb je het mis. Wat een drukte! Het wordt licht en het wordt warm, 32gr, dus de kleding wordt al snel aangepast.De weg is fantastisch, er zitten zoveel bochten in dat niet niet de moeite hoeft te nemen om een keer af te draaien, kost alleen maar tijd. we gaan de bergen in en krijgen een ontzettende bui op ons dak en de temp zakt tot 12gr, da's dan weer wat minder. we beluiten niet naar de camping te gaan, maar in Medellin bij Toon en Rob te gaan slapen. wat denk je, die gaan van hotel naar de camping met hun companen uit het Gooi.we rijdne uiteindelijk 650km en komen om 18.00 aan, is toch wel een beetje vermoeiend. eten, biertje, slapen.

• 20 Mei 2014 - 18:43

M&M:

Mooi he? Denk je je planning voor die dag op orde te hebben, gaat het altijd weer anders. Super leuk toch?

M&M

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014