Caucasia (Colombia) 15 mei - Reisverslag uit Caucasia, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu Caucasia (Colombia) 15 mei - Reisverslag uit Caucasia, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Caucasia (Colombia) 15 mei

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

15 Mei 2014 | Colombia, Caucasia

Gisteren zijn Toon en ik vertrokken uit Cartagena. De rit naar Medellin zou 12 tot 15 uur beslaan en we besluiten om het in twee etappes te gaan rijden. We vinden een ander team en spreken af om de helft te gaan rijden tot Caucasia. Maar eerst een verzekering afsluiten zoals William al schreef.
We hebben al (snel) geconcludeerd dat procedures en snelheid in handelen niet afhankelijk is van het continent of land waar je bent maar de afstand tot de evenaar; hoe dichter tegen de evenaar, hoe meer geduld je moet hebben. Of....ligt het aan ons dat wij ons te druk maken en alles snel willen doen/hebben/meemaken ?
Omdat de gang van zaken rond de verzekeringen onduidelijk is en we van de ene plek naar de andere worden gestuurd, rijdt het ander team (Dick & Alex) al vast vooruit.
Om twee uur hebben we dan eindelijk onze verzekering ! In de auto en naar het zuiden. De stad uit is hectisch maar daarbuiten is het goed te doen. De wegen zijn goed, het verkeer is relaxed en de mensen vriendelijk. We treffen elkaar uiteindelijk in Caucasia waar we de nacht doorbrengen. Toon begint al beter Spaans te praten; hij zet gewoon achter elk woord een O. We komen er wel !
We gaan nu naar Medellin waar op de hele karavaan zullen wachten.
(PS we hebben gisteren geen foto's gemaakt omdat we daar geen zin in hadden)
(PS2: William's tas is teruggevonden en weer bij z'n baasje !)

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014