Santa Fe - Oljato Monument Valley - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Team Brabo - WaarBenJij.nu Santa Fe - Oljato Monument Valley - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Santa Fe - Oljato Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

03 April 2014 | Verenigde Staten, Oljato-Monument Valley

635 km
Na een half uurtje rijden kreeg ik (weer) sneeuw en wind. Motorrijden is dan toch ff spannend! Maar ondanks het weer is de route weer schitterend, de motor super.
Op highway 550 zijn wij de Continental Divide voorbij gereden. Dit is een bergkam die fungeert als waterscheiding. Regen en sneeuw wat aan de oostkant valt gaat naar de Atlantische Oceaan, de neerslag aan de westzijde wordt naar de Stille Oceaan vervoert.
Monument Valley Navajo Tribal Park is een weidse vlakte met enkele hoge rode rotsen, een prachtig decor welke is veel gebruikt in films en commercials.
Op de facebook pagina van de Oranje Trophy zijn de foto´s te vinden.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014