5 juni San Jose 410km - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Team Brabo - WaarBenJij.nu 5 juni San Jose 410km - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

5 juni San Jose 410km

Door: William

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

09 Juni 2014 | Bolivia, Sucre

De dag begint met een propje in een lekke band van een van de andere deelnemrs te zetten, kan die ook weer vooruit.
We besluiten met de motoren achter de G aan te rijden. Het eerste stuk is mooi, bochtig, de bebouwing ziet er netter uit dan we tot nog toe gewend zijn in Bolivia. door eerdere regen zijn er toch wel wat stukken weg weggeslagen en blijven er maar smalle spoortjes over. Dan wordt het snell en saai. We komen op een hostel/camping van een Fransman. Ziet er erg mooi uit, alles is ommuurd, daarbuiten is het een puinhoop. We pakken een paar biertjes (en cola), de BBQ wordt aangestookt. Wat later slapen we in de tent, is bijzonder klammig en 's morgens wordt alles nat weer ingepakt.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014