27mei Abancay 602 km - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu 27mei Abancay 602 km - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu

27mei Abancay 602 km

Door: William

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

29 Mei 2014 | Peru, Machu Picchu

Vandaag staan de fameuze Nasca lijnen op het program. sommigen gaan er met een plain overheen, of niet. het laatse dus. We rijden vandaag met z'n 3en. Wies rijdt met ons mee, een ervaren motorrijder, dus dat moet wel goed gaan. wij stoppen bij de toren langs de pan am om een stukje van de Nasca lijnen te kunnen zien. De foto's uit de folder zijn toch mooier, maar we hebben ze gezien. het is toch vreemd dat die lijnen daar al zo lang liggen, ik verdenk ze ervan dat er een geheime onderhouds ploeg is. dan moeten we nog 1 keer afdraaien, een wegje van 450km, jawel je leest het goed. het gaat er eng steil naar boven, op vangrail is enorm bezuinigd,op asfalt gelukkig niet. en ook niet op bochten!! na al die rechte pad een genot voor de bandjes! kan eigenlijk wel zeggen dat ik nog nooit een weg gereden heb met zoveel kronkels. we rijden in een stevig tempo naar boven, 3000, 4000, 4500, 4600, bijna4700m. het doet erg pijn. die hoogte voel je goed. we zijn boven gestopt, maar daar wordt het niet beter van, als we doorrijden en gaan dalen wordt het eigenlijk weer snel beter, en kunnen we er de gang in zetten voor de laatste 200km. dat doen we dan ook. We zien onderweg op grote hoogte nog enkele meren liggen, zien schapen met lange nekken en we zijn net in het donker bij ons hotel, in een niet zo fris buurtje. een auto van de karavaan die 10min onbeheerd stond tijdens het inchecken heeft een slot minder. weet ook niet wat ze daarmee moeten, deur hebben ze niet opengekregen. de rest komt toch wel wat later en een aantal overnacht eerder, was een heftige rit.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014