26mei ICA 450km - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu 26mei ICA 450km - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu

26mei ICA 450km

Door: William

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

29 Mei 2014 | Peru, Machu Picchu

weer een dag zand! en geen bochten, het wordt een beetje saai, en de bandjes worden een beetje plat. We moeten door Lima, wat een @#$%@@ stad. Ik denk de goede weg te hebben Pan Am sur, had op maps gezien dat Nord in Sur overgaat en de 0km gezien. Ik denk, dan durf ik wel voorop. het gaat wat sneller, we slingeren enthousiast door de drukte totdat Eric ineens voorbij komt en zegt dat we een afslag gemist hebben! ik snap er niks van, de tekens van de weg zeggen dat we goed zitten, en Skobbler vindt dat we een Detour moeten doen. ik luister zoals gewoonlijk en we draaien af. dat is toch weer een minder leuk stukje reis geworden, en uiteindelijk komen we na een heftig stukje off road in de stad toch weer op dezelfde weg uit. Gas erop en om 16.00u zijn we in ICA. Een aantal van ons gaan buggy rijden en sand boarden, maar daar zijn wij te moe (lees te oud??) voor. Voel me beroerd, pak een cola en ga 13 uur slapen. de rest heeft volgens mij weer in een lonely planet restaurant gegeten (Gooise guiding)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 38371

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 20 Juni 2014

Oranje Trophy 2014 New York - Rio

Landen bezocht: