25 mei Huara 430km - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu 25 mei Huara 430km - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu

25 mei Huara 430km

Door: William

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

29 Mei 2014 | Peru, Machu Picchu

na een ontbijt bij "Bestste" Berry (Dutch prices!!!!), terwijl er een geweldig ontbijt in de hostel was gaan we weer onderweg. We rijden nog steeds met z'n 2en en dat lukt nog steeds. we hoeven dan ook niet zoveel te praten, we kunnen ons concentreren op wat we zien. ontzettend grote zandduinen en toch voor ons Europeanen grote bergen.
wat wel opvalt is dat de weg die we rijden erg goed is. een volgend opmerkelijk feit is dat er steeds meer kippenhokken in het landschap verschijnen. we stoppen er niet voor, maar ze zijn niet te tellen. ik zal op het werk toch eens vragen hoe hier al die kippen op het bord komen, misschien zit er nog wel wat handel.het waait onderweg weer gruwelijk en het is koud, hulde aan de handvat verwarming!het is ook wel een beetje smerig langs de weg, ik had eigenlijk een ander idee van Peru, maar het lijkt toch wel een beetje op Afrika. de Camping is een idyllische eco camping tussen, jawel de kippenhokken. eco wil zeggen groen water met schuim en veul vliegen. we slapen heir NIET. de rest wil perce weg.een aangeboden excursie naar de hokken wordt rigoreus afgewezen, ik voel me alleen. We vinden een hotel, eten in een mall, gaan terug met een 3wiel taxi, leuk en slapen.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014