24mei Huancho - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu 24mei Huancho - Reisverslag uit Machu Picchu, Peru van Team Brabo - WaarBenJij.nu

24mei Huancho

Door: William 601km

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

29 Mei 2014 | Peru, Machu Picchu

Heeeerlijk geslapen op de camping. lekker ontbijtje, en we zijn op weg. 1e stuk is erg mooi, ontzettend veel bochten en een ruig landschap. Dan krijgen we ongeveer 200km woestijn, saaie weg met gruwelijk veul wind. we verstoken zelfs zoveel brandstof dat Eric komt zeggen dat we rustiger aan moeten omdat zijn GSA zegt dat hij misschien de volgende tank niet haalt! toch knap van zo'n motor. we doen het wat rustiger aan en halen de pomp. 2 ander motorrijders niet, die komen zonder benzine te staan, geen nood er zijn genoeg auto's achter, met brandstof. het team met de meeste kennis, de delftse studenten bieden hulp. ze hebben 3 dezelfde jerrycans bij, een met je raad het al, water. no further comment, but a lot off trubble!!!!!! 's middags weer woestijn, Eric en ik zijn nog net op tijd om het einde van Real-Atletico te zien, de G is te laat. We slapen in een hostel langs "Bestste" Berry, en we snappen waarom hij hier naartoe is verhuist. dit is wat anders dan meubels maken in Oirschot!

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014