bijna Quito 19 mei 285km - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu bijna Quito 19 mei 285km - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

bijna Quito 19 mei 285km

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

20 Mei 2014 | Colombia, Medellín

Vandaag is de gevreesde grensovergang naar Ecuador! dus om 5.30u allaes al ingepakt en we vertrekken. Toon en Rob nog niet, andere reistijden. Het is koud en we rijden tot ongeveer 3000m hoog. Dan: de grens, daar arriveren we om 8.00u. Colombiaanse kant hebeen we in 20min klaar. dan eerst maar eten (ik wel kip), dan Ecuadoriaanse kant, dit gaat vliegenvlug, terwijl we gewaarschuwd waren voor een 4uur durend drama, ik had al kalmerende pilletjes genomen. om 9.30u zijn we erdoor. Weer een schitterende route, er wordt ontzettend aan de weg gewerkt, dat breekt ons op. om iets over 11.30u staat er een groot machien midden op de weg. Met 2 grote rupskranen zijn ze een berg aan het slopen en het puin valt op de weg. we moeten tot 13.00u wachten, dan gaat de weg weer open. Eric en ik weten niet waar Toon en Rob zijn, maar die blijken tot nog toe ook zeer goed samen te kunnen reizen, dus maken we ons geen zorgen. we hebben coordinaten gekregen, maar daar is niks. uiteindelijk blijkt dat we daar opgehaald worden door een gids, die brengt ons naar een huisje in een wijkje achteraf. de vrouw des huizes geeft ons een rondleiding door haar kruidentuin, citroenthe, mint, enz enz, waar heb ik dat meer gezien? op die plek moeten we samen slapen, Hans is doorgereden naar Quito omdat ie een nieuwe band moet hebben. dat wordt 'm niet. we gaan naar een hostel. Toon en Rob hebben een andere slaapplaats blijkt later, maar wij Mogen niet meer op de motor, dus blijven we lekker in Cotacachi. hebben nog een interesant gesprek met een USAer, niet dus en gaan lekker uitslapen. gr

• 20 Mei 2014 - 18:48

M&M:

Blijft leuk om te lezen, blijf schrijven !!!

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014