bijna Cali 17mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu bijna Cali 17mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

bijna Cali 17mei

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

20 Mei 2014 | Colombia, Medellín

Het vertrek uitMedellin verloopt wat rommelig, en we zitten pas om 9u op de motor. Medellin uit is vergelijkbaar met het vertrek de vorige dag uit Cartagena. We houden dezelfde weg aan waar we al 500km opzitten, nav niet echt nodig. De weg is in zeer goede staat zodat we goed rond kunnen kijken, het is zeer indrukwekkend. Colombia is een geweldig mooi land.tijdens de lunch zien we onze reisgenoten in de auto eindelijk weer eens. Even bijpraten en weer verder. ook vandaag weer regen, en weer niet zo zuinig. dan is het oppassen geblazen, maar dat kunnen we wel.we rijden tussen koffieplantages door, dit is een prachtig gezicht. ik denk dat al de lekkere koffie uit Colombia geexporteerd wordt, want de koffie die we onderweg drinken is toch niet wat we verwachten.weer ontzettend veel bochten, de bandjes krijgen geen kans om plat te worden. het laatste stuk, 100km gaat over een 4 baans gedeelte van de Pan Am highway, tussen suikerrietvelden door, en het is HEET.
Om 17.30 komen we na 408km aan op camping in Candelaria, regelen kamertje met 2 stapelbedden, geen woorden over wie boven of onder moet. 's Avonds taxi naar Cali. we stranden omdat de kleine taxi het gewicht van 4 grote Europeanen op topsnelheid niet volhoudt. kokende motor en we kunnen eruit, waar hebben we dat toch al eens meer meegemaakt? andere taxi, eten, biertje, cola, taxi, slapen.

• 20 Mei 2014 - 18:45

M&M:

Koffie smaakt hier thuis inderdaad goed.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014