Medellin 15 mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu Medellin 15 mei - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Medellin 15 mei

Door: rob

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

16 Mei 2014 | Colombia, Medellín

vandaag zijn Toon en ik van Caucasia doorgereden naar Medellin. Deze tocht voerde over de bergen waar we op het hoogste punt op 3000 meter zaten. Onderweg heel veel vrachtverkeer en wegwerkzaamheden waardoor de tocht van 300 kilometer 10 uur duurde. Daarom besloten om in Medellin te overnachten en niet op de eigenlijke camping omdat weer nog verder weg lag.
Het is een mooi land en de mensen zijn erg vriendelijk.
Eric en William hebben vandaag hun verzekeringen kunnen regelen en Eric heeft zijn motor van de douane teruggekregen. Morgenvroeg om 5 uur zullen ze op de motor stappen om naar ons te komen. Met de motor zal het veel sneller gaan dan met de auto dus verwachten we ze morgenavond.
Een paar foto's als sfeerimpressie van dit land.

• 16 Mei 2014 - 09:09

Mieke En Michel:

Bekende taferelen, erg leuk om te lezen.
    Cursus kun je de rest van je leven blijven gebruiken !

Veel succes en vooral veel plezier allemaal,

groet,
    Michel Mieke

• 20 Mei 2014 - 11:03

Rob (België):

Goed bezig mannen, graag meer foto's, bijzondere cultuur daar.......

Gr. Rob

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014