Cartagena 14 mei - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu Cartagena 14 mei - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Cartagena 14 mei

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

15 Mei 2014 | Colombia, Cartagena

Deze ochtend lukt het wel om een lekker ontbijtje te scoren zoals wij willen. Daarna in de auto voor de benodigde verzekering. Kleinigheidje,.... of niet. Nee natuurlijk niet! we worden op de 1e 2 plaatsen niet geholpen. Bij de 3e is het raak. Een van de andere motorijders krijgt een soort heatstroke en moet op de been worden geholpen. is weer goed gekomen. Rob en Antoon hebben al een team gevonden waarmee ze samen gaan rijden, dat wordt wennen. Nadat 5 verzekeringen zijn afgesloten, stopt het internet ermee, en dan is het hier ook alleen maar mooi zijn van de baliemedewerkster, verder niks. om 12.00u pauze, en we besluiten maar te gaan. Rob en Toon gaan toch, die sluiten onderweg wel een verzekering af. er is ook nog contact met KLM, tas weg, weet je wel. Ondertussen zit Erik de hele dag startklaar om zijn motor op te gaan halen,.....of niet.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014