Bahia Conception - Los Barilles - Reisverslag uit Los Barriles, Mexico van Team Brabo - WaarBenJij.nu Bahia Conception - Los Barilles - Reisverslag uit Los Barriles, Mexico van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Bahia Conception - Los Barilles

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

15 April 2014 | Mexico, Los Barriles

575 km

Hallo!
De reis is echt schitterend, de groep leuk en de motor perfect!
Sorry maar ik ga de blog niet meer bijhouden, de indrukken die ik op doe zijn. voor mij, niet te beschrijven,leef gewoon in en roes en wordt met de dag relaxter.
Het verplichte nummer om deze blog bij te houden past hier niet in.
Elke dag probeer ik foto´s door te app´n om jullie op de hoogte te houden.

Adios!

• 17 April 2014 - 19:47

M&m:

jammer, but understandable.

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)