Santa Fe - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Team Brabo - WaarBenJij.nu Santa Fe - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Santa Fe

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

03 April 2014 | Verenigde Staten, Santa Fe

Rustdag
Down Town Santa Fe bezocht, leuke stad en lekker weer!
S ´middags even op en neer gereden naar Albuquerque.
Morgen mogen wij weer verder!

• 04 April 2014 - 19:24

Michel:

Ha die Eric,

Zo te horen gaat het rijden lekker en dat op een BMW ;) Je verslagen zijn wel erg kort, maak je zo weinig mee, of zoveel dat er geen tijd is om veel te typen. Je krijgt natuurlijk ook wel dorst van al dat zandhappen. Ik hoop dat je nog heel veel mooie ritten mag maken en dat je geen stukken krijgt aan je motor.

Groetem,

Michel

• 05 April 2014 - 20:33

René:

Hoi Eric,
    Al twee weken onderweg. Route 66 al onder de wielen gehad? Voelt natuurlijk wel apart Going West! Nu wel op een BMW en zonder indianen. We blijven je natuurlijk volgen vanuit Liempde. Veel plezier hopelijk zonder al te veel zadelpijn.
    Groetjes,
    René, Anita, Loes en Lotte

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014