Memphis - Oklahoma City - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Team Brabo - WaarBenJij.nu Memphis - Oklahoma City - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Team Brabo - WaarBenJij.nu

Memphis - Oklahoma City

Blijf op de hoogte en volg Team Brabo

30 Maart 2014 | Verenigde Staten, Oklahoma City

Op naar Oklahoma, 724 km, maar ben toch weer binnendoor gereden.
Hoeveel km ik heb gereden weet ik niet, maar ongeveer op de helft werd ik, door de Oklahoma Highway Patrol van de weg gehaald. Ik zag net iets te laat een politieauto en reed veel te hard.
Leuk gesprek gehad met mijn nieuwe vriend en ik kwam er met een waarschuwing vanaf. Heb zelfs een souvenir (fluitje) van hem gekregen en bedankte mij voor het gesprek, geinig!
Wij hebben bij een gepensioneerde rechter, op zijn Ranch gekampeerd.
Super gastvrij ontvangen!

  • 03 April 2014 - 00:34

    Marco:

    Top man!!!
    Daar doe je het voor.... Keep om speeding

  • 04 April 2014 - 18:55

    M&M:

    zo maak je vrienden !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Team Brabo

Team Brabo neemt deel aan de Oranje Trophy, www.oranjetrophy.nl New York - Rio, 14 landen, 25.000 km Ons team bestaat uit: Antoon vd Langenberg en Rob Dito (Brabo2Rio) William Kusters (Brabo BMWilliam) Eric Verstappen (Brabo Biker)

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 38437

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 20 Juni 2014

Oranje Trophy 2014 New York - Rio

Landen bezocht: